vrijdag 22 augustus 2014

Stonewashed garen

Een mooi nieuw soort garen dat je al veel voorbij ziet komen.
Ik bestelde het dus ook!
Maar wist nog niet wat ik ermee zou maken.
Dus deed ik maar wat.....
 
Ik haakte een vliegenkap die ik verstevigde met textielversteviger.


En toen zag ik hier leuke portemoneetjes om te haken!


Ik maakte 1 volgens voorbeeld en haakte nog een hoesje voor de mobiel en de bril!


En zo zijn er vast nog veel meer mooie dingen die je kunt maken met dit mooie garen!
Fijn weekend.

8 opmerkingen:

  1. Ooooo wat een mooie dingen allemaal! Super gaaf! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat heb je mooi gemaakt allemaal!Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het ook besteld en ben er een kussenhoes van aan het haken... Heerlijk garen en prachtige kleuren...
    Fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! Die vliegenkap vind ik wel heel goed bedacht, die staat vast fantastisch in je huis.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ken dat garen helemaal niet.. is het iets nieuws??
    Leuk die kap... en handig ook..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen