zondag 13 juli 2014

home made vrouwen advocaat

Na het maken van de home made mannen advocaat zoals je hier kon lezen moest er natuurlijk ook  home made vrouwen advocaat komen.


Het recept voor vrouwen advocaat?!
*15 eierdooiers
*1 tsp vanille aroma
*240 gr. fijne kristalsuiker
*200 ml beerinnenburg (= vrouwelijke variant van beerenburg!).

Voor de mannen advocaat gebruikte ik beerenburg.
En ik maakte nog advocaat met passoa....



Zo kun je zelf een soort maken met drank wat je lekker vind, bv malibu, amaretto enz.
Met meer of misschien ook wel zonder alcohol?! of is het dan geen advocaat meer!


Fijne zondag nog!

3 opmerkingen:

  1. Op naar de Beerinenburg whahaha, dank voor je recept! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heerlijk Ymie, die ga ik beslist een keer maken. En wat heb je leuke labels er aan gemaakt...
    Zo is het ook heel leuk om cadeau te geven... maar ik denk dat ik zelf de grootste genieter ben hier... haha...
    Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij heerlijk om eens te testen :).

    BeantwoordenVerwijderen