donderdag 31 juli 2014

foto op hout

Vakantietijd is fototijd!


Vorig jaar liet ik van onze mooie vakantie in Noorwegen een fotoboek maken.
Leuk om nog eens terug te bladeren.
Dit jaar blijven we thuis en maakte ik dus ook foto's van thuis!
Ik maakte een foto van 1 van onze kippen en liet deze op hout afdrukken bij webprint


Links is de foto zoals ik hem maakte.
De kleine zwart/wit foto heb ik zelf geprint en op hout overgebracht.
De grote foto is 50x50 cm en is op white wash afgedrukt.
Heb nog getwijfeld om zwart/wit te doen maar ik vind dit helemaal geweldig.
Zo komt de grote foto heel mooi en natuurlijk over.


Dit zou natuurlijk ook prachtig zijn voor mooie vakantiefoto's...
Voorlopig ben ik heel blij met deze foto binnen, misschien nog een leuke tuinposter met
aluminium frame voor buiten?

Groetjes Ymie

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ymie,
    Wat een geweldig mooi resultaat van je foto op hout. Echt geweldig mooi....
    Geniet lekker van je vakantie thuis. Er valt thuis genoeg leuks te beleven zodra we niet meer zo op de klok hoeven te letten...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat grappig, ben je ook benaderd door webprint? Of uit jezelf dit ontwerp gekozen? Super mooi, lief hoor je kippetje!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ! Ik vroeg mij al af hoe foto's er op hout zouden uitzien, maar dit resultaat vind ik prachtig ! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen