maandag 16 juni 2014

give away

Sparkles sleutelhanger en armbandje!


Ben jij die ' oranjegekte' al een beetje zat, of kom je net in de stemming  van het WK.....
Bij onze buurtsuper kun je deze mooie sparkles (lijkt een beetje op chunks) sparen.
Zelf maakte ik de sleutelhangers waar je ze weer op kunt klikken!


Wil je kans maken op een sleutelhanger met armbandje laat dan een berichtje achter.
Je kan 1 sleutelhanger kiezen uit de bovenste foto en de kleur van het armbandje.
De foto rechtsonder is de achterkant van de sleutelhanger.
Ik doe er verschillende sparkles bij zodat je kunt afwisselen en je zelfs nà het WK er nog plezier van kan hebben!


Aktie t/m as. donderdag 19 juni!

12 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt zeg superleuk. Wat een leuke actie van de supermarkt dat is hier in de buurt niet. Ik vind de bruine ster sleutelhanger echt heel gaaf. En de witte armband is lekker zomers dus stel dat ik win zou ik die twee kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ymie,
    Wat een leuke give-away is dit zeg, maar ik laat hem toch even aan me voorbij gaan. Heb namelijk helemaal niets met de oranjegekte, of met voetbal in het algemeen. Gelukkig houdt Ben er ook niet van, dus hier in huis nooit groene velden op tv...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Origineel idee, die sleutelhangers. Erg leuk bedacht. Ik doe heel graag mee aan jouw give-away. De kleur maakt me niet zo veel uit, hoewel ik de bruine ster wel goed bij mijn tasje vind passen.

    Doe jij ook mee aan mijn (eigenlijk die van mijn dochter) give away? Zie: truusdemier.blogspot.nl

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ymie, leuke give-away!
    Nou als ik mag kiezen, kies ik voor de grijze ster en de witte armband.
    De 19e is mijn man jarig, misschien ook voor mij een geluks dag?
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave dingen die sparkles, ik had ze nog nooit gezien. En wat kun je daar leuke dingen mee doen. Weet je misschien ook waar ze te koop zijn? Super leuk dat je ons een kans gunt om er een te winnen. Ik zou voor de witte armband gaan en een hartje. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen idee of en waar ze te koop zijn Birgitte.
      Misschien kun je bij de SPAR informeren?

      Verwijderen
  6. Ach ja laat ik ook een gokje wagen, en ik laat me graag verrassen wat kleur betreft!
    Succes verder!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Ymie dat is nog eens een leuke spaaractie bij jullie buurtsuper..
    Ik wil graag een gokje wagen...kan nl niet tegen (ben weer eens allergisch) de elastiekjes van al die Rainbowloombandjes die je veel ziet (en die mijn dochter ook veelvuldig maakt) en op deze manier kan ik toch achter "onze jongens" staan...
    Ik zou gaan voor het witte bandje en qua sleutelhanger heb ik niet echt een voorkeur..
    Ik deel je give away op mijn blog..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is gaaf!!!! Wat heb je dit prachtig gemaakt! Ik ben er helemaal weg van! Vooral van de witte armband en de ster! Het einde...echt heel origineel.
    Spannend zeg... Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh gaaf zeg!Ik vind die zooo mooi!Dus waag graag een kans en dan voor de bruine ster en de witte armband!By the way....je blog heeft een totale nieuwe look gekregen zie ik wel,ook heel mooi moet ik zeggen,lekker overzichtelijk ook ;-)


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben juist sinds lange tijd blogjes aan het bijlezen en val met mijn neus in de boter met jouw leuke Give Away! Geweldig bedacht zeg en mooi gemaakt, zou ook heel graag een kansje wagen...ik hou van witte basis accessoires, dus dan zou ik kiezen voor wit. Hier zitten ze in vol (oranje) ornaat de wedstrijden te kijken...ik ben niet zo van de oranje toeters en bellen..zoiets als dit past meer bij mij, dus ik ga hard duimen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 5 minuten voor 12... kan ik nog meedoen? Ik kies het bruine sterretje en een rood bandje! Leuk gemaakt overigens! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen