zondag 1 juni 2014

DIY

Wil je zelf ook zo'n stoere kruk maken??

Ik kocht een (bamboe) krukje bij de kringloop en een grote vierkante bak.


Betonmortel mengen met water in de bak en dan het krukje onderdompelen.
Hierna komt het moeilijkste.......wachten.( ik liet het bijna 1 week rusten).    
En als het goed is komt er een leuke stoere kruk tevoorschijn!!!!    

                
Succes!!                                                                                                                                   

6 opmerkingen:

  1. Het eerstvolgende krukje wat ik ergens spot is van mij. Supergoed idee!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vet!!!! dat ga ik onthouden. Echt heel stoer! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat origineel bedacht.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat ben je toch een super DIY-er Ymie..
    Ziet er super uit..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi idee zeg. Was je niet bang dat het cement na drogen niet meer uit de bak zou komen?
    Hij is echt heel erg leuk en stoer. Geweldig...
    Ik ben benieuwd of je nog aan zo'n deken gaat beginnen....
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed idee, die beton look is helemaal hot, ik vind het leuk :-) zit meteen te bedenken wat er nog meer met die betonmortel gedaan kan worden...

    BeantwoordenVerwijderen