zaterdag 3 mei 2014

tuurlijk...

Zelf een mandje maken!


Ik vind mandjes leuk!
Ik zag op pinterest een leuk idee en dacht; tuurlijk....dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
Ik gebruikte eerder gaas voor deze  fotoschilderijtjes.


Je kunt  ze in allerlei maten en verschillende kleuren maken.
Ik vulde de grijze/zwarte mandjes met de leuke surprise give away die ik won bij  Ellebel
(nooit gedacht !!!maar erg blij mee!).
Een prachtig blog met mooie dingen, dank je wel Ellen!


Fijn weekend allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Super leuk, ben weg van dat eerste witte mandje! Echt top! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ymie,
    Wat goed zeg, zelf je mandjes maken. Ik zou het niet bedenken, maar waarom niet... Zo heb je ze zeker in de maat die bij jou past, in je kast of op een plank... Helemaal goed!
    Ik wens je een heerlijke zonnige zondag,
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee!! En ook nog eens een mooie give away gewonnen!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt zeg!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mandjes zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. draadmandjes zijn weer helemaal hot !! knap gemaakt en gefeliciteerd met je prijs :-)

    BeantwoordenVerwijderen