vrijdag 25 april 2014

VROLIJK...

Ik wordt vrolijk van het mooie weer, de vrije dagen en de leuke dingen die georganiseerd worden
met koningsdag......
Zelf maakte ik vrolijke decoratiekwastjes die ik morgen aan m'n oranje tas knoop!
En ik draag natuurlijk vrolijke armbandjes in koningskleuren.


Het decoratiekwastje komt uit het boekje, leuks met lapjes.
De armbandjes DIY komt hier vandaan.
Maar met elastiek en mooie kralen kun je ook vele mooie dingen doen hoor!
Ik trek morgen m'n speciale schoenen aan en wens jullie ook een fijne, vrolijke dag toe!


Groetjes Ymie

8 opmerkingen:

  1. Wat een gave schoenen zeg en je armbandjes vind ik ook leuk, ik duik zo ook even in de kralenbak. Fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte koningsdag schoenen!!! Je bent er helemaal klaar voor! Leuk die kwastjes. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige schoenen! :-) Veel plezier morgen, ik heb er ook zin in. Het boek Leuks met lapjes heb ik ook, superleuk boekje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ymie,
    Jij bent echt goed voorbereid zeg. Ik had tot en met gisteren nog steeds het idee dat het vieren pas volgende week woensdag is...
    Maakt niet uit, iedereen geniet van de bijzondere feestelijkheden op deze eerste koningsdag,
    Veel plezier,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke post! Heb je een leuke koningsdag gehad? Ik keek even je vorige posten door, wat leuk dathouten paasei! Bedankt voor je tip van de webwinkel! Fijn weekend! Lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een gave schoenen! Ik vind ze super...uhm mag ik van jou weten wat voor merk dat is misschien kan ik ze nog ergens scoren ;). Ik ben zelf van de laarzen, heb een echte laarzentik maar dit soort schoenen vind ik ook leuk maar zie meestal niet zo'n leuke.
    Oh dat boek moet ik mezelf toch echt eens kado gaan doen offeh moederdag komt eraan hè...voor het geval mijn dochter niet weet wat te geven ;).
    Leuk ook je mandjes van de nieuwste blogpost en superleuk wat je won bij Ellebel! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh weer het al...had al meteen een donkerbruin vermoeden... s Oliver is het merk ;)

      Verwijderen