maandag 24 februari 2014

verrassing

Bij een bezoekje aan de kringloop is het niet de vraag òf je wat treft maar wàt je treft!!
Dit was mijn vondst van afgelopen zaterdag...


En dan komt de verrassing bij de kassa....wat betaal je hiervoor?
Bij sommige kringlopen hebben ze de spullen geprijsd.
Hier was dat niet het geval.
De man bij de kassa mompelde iets van HOME en zei toen....


Ik denk dan; okè!! best goedkoop, maar later denk ik dan hoe bepalen ze die prijs??



Misschien  dacht de verkoper, die letters zijn wel aardig maar de rest is niks!
Dat wordt dan 3 euro voor de letters en de rest is gratis!
(3 euro voor de letters was idd ook wel redelijk geweest toch??).


Of zouden ze gewoon voor alle "prullaria" 0, 75 euro vragen??


 Misschien is het zaterdag actiedag, alles 1 euro en 4 halen = 3 betalen.  


Wie zal het zeggen!!!!



Ik vond het een leuke verrassing, ben benieuwd of ik het de volgende x weer tref!

     Groetjes Ymie                                                                                 



6 opmerkingen:

  1. hihihi...of misschien vond hij jou wel heel lief en had iemand anders er 5 Euro voor moeten betalen! Grappig, je vraagt je inderdaad af hoe ze dat berekenen...ik vermoed gewoon 'natte vinger werk'! Maar wat kan't schelen, jij hebt je leuke spulletjes, voor een nog leuker prijsje :-)!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een enorme leuke spullen en dat voor die prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ymie,
    Ja, hier ook altijd weer een verrassing wat er gerekend wordt voor een ding. Het scheelt ook wel eens wie er achter de toonbank staat, merk ik...
    Jij hebt in ieder geval heel wat leuke spullen gevonden voor weinig...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ymie,Geweldige leuke dingetjes gevonden bij de Kringloop..
    Nu lekker weer stylen in huis..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blog heb je .
    Ik ga je natuurlijk volgen.
    Kom je ook een kijkje nemen bij mij.
    Groetjes Sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen