zondag 2 februari 2014

Deze week.....

Maakte zij een nieuwe header voor mij.
Ik vind het prachtig mooi! super bedankt Chris!

Bakte ik appeltaartdeegkoekjes (met extra pure,royale hagelslag!) die ik zag bij haar.


Verfde ik deksels met schoolbordenverf die ik zag op dit blog.
En vulde ze met beton.


Begon ik met een hoesje te haken nav dit patroon.                                                                   


En misschien was het jullie al opgevallen maar ik ontdekte ook nog iets anders bij haar.
Een gemakkelijk programma waarmee je foto`s kan bewerken, nl PicMonkey              
Ik ga nog even verder kijken want er staan nog meer tips bij......                                   



9 opmerkingen:

  1. Mooie foto's hoor. En hoe zit dat met die beton? Ik begrijp het precies niet zo goed... Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoiets....http://www.pinterest.com/pin/255931191298264830/

      Verwijderen
  2. je blog ziet er prachtig uit hoor ♥
    en wat maak je toch schitterende creatie's ♥ potje is ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie crea`s zeg ♥ Leuk zo dat potje met kaarsje erin, en je haakwerk top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ymie,
    Prachtige header heb je nu, alleen valt er wel een stuk van je tekst rechts in je side-bar weg... Wat ben je verder lekker bezig geweest. Heerlijke koekjes gebakken, en wat leuk dat je een linkje naar mijn blog plaatste... Je haakwerkje wordt echt prachtig mooi...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk joh die header. Chris heeft die van mij ook gemaakt. Zo heeft iedereen iets waar hij goed in is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere/mooie header heb je zeg!
    Wauw!
    Wat kan Chris dat toch goed he? Ze heeft die van mij ook gemaakt ;).
    Super gaaf!
    Mooie foto's ook zeg, en leuk dat krijtverfpotje!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gedaan Ymie! Ik vind je header supermooi!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen