woensdag 18 december 2013

kerststukje

Vandaag een simpel maar leuk kerststukje gemaakt.

 Wat heb je nodig?

Een leuke pot, boomstammetjes, mos, dennentakjes ( ik knipte een paar uit de boom!), kaarsen en
leuke versiering zoals balletjes/sterretjes of iets dergelijks....
De mos doe je op de bodem en daar de stammetjes bovenop, balletjes + sterretjes tussen  strooien en
dan de kaarsen erin en klaar is je kerststuk!


Je kunt ipv grote kaarsen ook kleine kaarsjes op klemmetjes gebruiken.

Ik heb op de stammetjes ook nog sterretjes geplakt en zo is die helemaal klaar!

                                    
Kerstgroetjes van mij.....                                                                      

4 opmerkingen:

  1. die sterretjes zijn helemaal een leuke finishing touch ♥ mooi stukje
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ymie,
    Wat een heerlijk kerststuk. Zo zie je maar dat het helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn. Met wat spullen die je om je heen hebt maak je zo iets leuks...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan, eenvoudig, maar mooi.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde je even hele fijne kerstdagen toe wensen.
    Geniet van het samen zijn en de gezelligheid.
    Lieve knuffels
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen