vrijdag 22 november 2013

Hij komt, hij komt......

Nog 1 nachtje slapen en dan komen Sint en Piet hier in het Hoge Noorden aan, hoewel
Groningen ook vrij hoog in het Noorden ligt maar toch......
In mijn  gedachten ben  ik al bezig met kerst maar voor mij geen kerstspullen in huis voordat
de Sint en Piet naar Spanje zijn vertrokken.
En 5 december is ook zo gezellig!!


De leuke DIY Brocante Sinterklaas Lantaarn....komt  hier vandaan.
En voor de Sinterklaas op de glazen pot kun je googlen op silhouet sinterklaas....


Fijn weekend...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ymie,
    Ja, zo hoort het eigenlijk ook natuurlijk. Geen kerst voor Sint en Piet vertrokken zijn...
    Ik moet me dan wel heel erg gaan haasten hoor, want wij vieren Sint-Kerst op 6 december, omdat we allebei tijdens de kerstdagen moeten werken en toch met de meiden dit willen vieren... Vandaar dat 6 december is gekozen, lastig met allemaal verschillende roosters.. maar het is gelukt...
    Dus op 6 december komt hier de kerstboom in huis en gaan we genieten van een heerlijk kerstdiner en cadeautjes...
    Leuk die sint-lantaarn en de sint op het glas is ook heel mooi....
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eens even op je blog rondgesnuffeld en ik ga je volgen ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen