zondag 10 november 2013

engeltjes....

Helemaal in de ban van engeltjes.....
Dit waxinelichtje maakte ik van beton!

 

En een beetje moeilijk te zien hier op de foto, maar aan de stolp hangt ook een engeltje!
Dat brengt mij bij de give-away van vandaag.....
Het liefst had ik jullie allemaal een envelop vol engeltjes gestuurd dus daarom heb ik ipv 1
nu 5 winnaars!!! ( eerlijk met briefjes gedaan hoor!).

mingle-mangle
jenneke
hester
mirjam
blomkje en wenje

Willen jullie mij jullie adres sturen dan krijgen jullie van mij de engeltjes!
ymiebroos@hotmail.com
Fijne week,

16 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat waxinelichtje mooi gemaakt!
    Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen give away.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww prachtig die waxinelichtjes!!!!!

    Alle dames gefeliciteerd met jullie engeltjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder waxinelicht, heel mooi!! Winnaars van harte, jij bedankt voor de Give Away!! Grtzz.. Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dat waxine lichtje van beton is ook bijzonder mooi zeg ♥
    alle dames van harte feliessssss en mijn tweelingzusje zit er ook bij wowwww... ik zal je mailen.

    liefs jenneke enne dank je wel zeg... voor degene die mij dit gunde want ik had 2 namen opgegeven hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allemaal! Toch zo langzamer hand maar eens aan de gang gaan met kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeee wat enorm leuk zeg, thnkssssssssssssss!!!!! En als het goed is heeft me twinnie het adres doorgegeven heb ik begrepen.. Wat een leuke waxine zeg ♥ in luv ♥ lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgens mij zitten we beide fout hes,... we moeten ONZE opgegeven mensen doorgeven

      Verwijderen
  7. SUPER BLIJ, heeeeel erg bedankt,:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via Hester en Jenneke hier terecht gekomen, blijf gelijk plakken! Leuk blog :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf! Dat waxinelichtje van beton! Vorig jaar had je volgens mij ook iets moois van beton gemaakt?!
    Super dat ik 1 van de 5 winnaars ben van je prachtige engeltjes! Ben er erg mee in mijn nopjes...ga je mailen!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een stijlvol verantwoord en lief en gezellig hoekje zo! Ik snap er niks van hoe je het gemaakt hebt maar mooi is het wel en ja, ook dat lieve kleine kralenengeltje zie ik hangen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel stoer maar ook weer lief door de engel. En dan wil ik gelijk alle winnaars feliciteren en jou bedanken voor de leuke give away.

    Lieve groet,dinah.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ymie,
    Wat leuk dat ik gewonnen heb, ik heb je net een email gestuurd met mijn adres...
    Ik ben er helemaal blij mee hoor, ik vind ze ontzettend mooi gemaakt...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor het mooie engeltje en Hester jij ook bedankt ik kan het inderdaad wel gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat leuk gedaan met beton, petje af hoor en wat lief van je dat je er 5 weggaf uhm 10 bedoel ik hihihi ;).

    BeantwoordenVerwijderen