dinsdag 5 november 2013

engeltje give away

 Afgelopen zaterdag gezien op de KreaDoe.....engeltjes!


Die zijn leuk...
Ik had zoiets nog nooit gedaan maar vond hier een duidelijke uitleg!


De mogelijkheden zijn weer eindeloos....
Je kunt ze in wit maken,
Je kunt ze in kleur maken.


Je kunt ze in verschillende formaten maken, je kunt ze versturen als beterschap, geluk, kerstgroet...enz


Wat zou jij doen met zo'n engeltje?
Ik wil graag 2 voor je maken, 1 voor jezelf en 1 om weg te geven!
Geef hieronder een reaktie welke kleur je graag wilt en dan maak ik as zondag 10 november de winnaar bekend!

Groetjes...

22 opmerkingen:

  1. wauw wat leuk,wij zouden gaan voor de witte variant

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wat een lief idee en nog liever om 2 van die schattige engeltjes te willen maken!

    Mag ik ook meedoen?

    Ik wil er dan niet eentje voor mezelf hebben maar:

    Eentje voor Jenneke van http://creaties-jenneke.blogspot.nl/ die nu al weer weken geveld is door rugklachten en ik me kan voorstellen hoe erg ze hier inmiddels van baalt!

    En eentje voor Esther van http://espiratie.blogspot.nl/ deelneemster aan November weggeefmaand en altijd oog voor alle mensen en dieren om haar heen heeft, maar zelf ook wel eens zo prachtig verwend mag worden!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pssst ... helemaal de kleur vergeten ..... de witte engeltjes zijn zooooo mooi :-)

      Verwijderen
  3. Wat zijn die mooi. Ik weet wel iemand die ik daar heel blij mee kan maken. Vind de bovenste versie heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een SWIET initiatief !! De witte engeltjes vind ik het mooist. Niet voor mezelf maar voor twee lieve blogsters :
    Susan van het blog: An Angel Each Day - http://anangeleachday.blogspot.nl/
    en voor Willy van het blog: Hej Tjorven - zij schrijft over Zweden en nog heel veel meer :-)

    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief ik zie hier mijn naam en blog voorbij komen. Ik kwam hier via Jenneke die bij je gewonnen heeft. Maar zo lief van Ellen dat ze mij nomineert. Ik ga toch eens even naar je blog kijken want ik kom je naam nu al meerdere keren tegen in blogland.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  5. en zo ontdek ik via moos die reclame maakt op FB weer een nieuw blog hihi... heb me gelijk bij je aangemeld niet alleen voor de give away maar om te proberen je met regelmaat te gaan volgen.

    ik vind ze helemaal te gek ♥♥♥ ben helemaal in luv, dank je wel voor de link die heb ik tevens opgeslagen.

    maarrrrrrrrrrrrrrrrrr ik vind het altijd zo moelijk keuzes te maken dus offer ik mezelf op om gewoon 2 andere aan te wijzen ( toch ene extra dan in mijn ogen hihi )

    ik kies voor esther hagen :http://espiratie.blogspot.nl/ ( ze heeft nog meerdere blogs die ze trouw bijhoudt) ♥ op de goede plaats en helemaal top met dieren en dat ligt wel in mijn gevoelige aard om voor haar te kiezen.


    ten 2e kies ik voor tineke van het blog http://bollies53.blogspot.nl/ die de 11e een operatie moet ondergaan en ook vast zo een pracht engel kan gebruiken..... verder wil ik toch ff snel meerzetten dat ik dit moois natuurlijk een ieder gun en dat het een toffe give away is

    liefs van je nieuwe volger jenneke http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi de kleur - ik ga voor de witte ♥ en link op FB en blog is geplaatst

      Verwijderen
  6. Wat een schatjes. Ik vind de witte het mooist. Ik zou er één aan mijn nichtje geven die dat momenteel goed kan gebruiken en één voor een lieve vriendin die ook wel een engeltje kan gebruiken. Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig!!! en nog een beschrijving erbij ook, dat vind ik leuk want dan hoef ik niet te kiezen en kan ik meerdere mensen blij maken met een engel. Weet je iedereen heeft wel eens een engeltje nodig. Er is veel stil verdriet van mensen die je kent of niet kent.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super lieve actie!!
    Engeltjes genoeg uit te delen..dus ga ik dankbaar gebruik maken van je patroon! Thnx for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief die engeltjes, erg leuk gemaakt, leuke blog ook weer gevonden!!!
    En ik zie dat blog din Jenneke, er min een gunt, ik gun hem haar, voor allebei haar engeltjes van meiden, want zelf heeft ze nooit iets nodig, ik ben je gaan volgen!
    Ik ga voor de witte!!!
    En ik ga het ook eens zelf proberen aan de hand van je uitleg, vind het ook leruk als je eens bij mij een kijkje neemt!
    Veel blogplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi, allereerst ben ik volgster geworden uiteraard. En wat ben ik in luv with your angels zeg!!! Ik doe heel graag mee maar niet voor mijzelf....alhoewel ik het een plaatje vind ♥ ik gun het ze Esther Hagen van blog En eentje voor Esther van http://espiratie.blogspot.nl/ deelneemster aan November weggeefmaand. Daarnaast denkt ze elke dag aan andere mensen die het zo hard nodig hebben, en aan dieren..daar doet ze daadwerkelijk alles voor . Daarnaast gun ik het Jolanda van het blog http://jojo-creahaken.blogspot.nl/2013/10/naar-wie-gaat-het-boek-en-van-alles-en.html en de reden dat ik het ze gun omdat i feel she need it so much! Beide zou ik kiezen voor de witte (maar alles is prachtig hoor) Lieve groet Hester Horden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps ben gekomen via me twinnie Jenneke van Maurik, bloggen doe ik zelf niet, heb wel fb en heb je daar uiteraard even gelinkt https://www.facebook.com/hester.horden

      Verwijderen
  11. Wat een schattige engeltjes en zo'n lieve weggever! Ik gun zoiets moois natuurlijk iedereen wel, maar heb toch nagedacht over wie het echt wel even kan gebruiken. Ik zou hem graag geven aan Tineke Bolleboom (http://bollies53.blogspot.nl), omdat ze binnenkort een spannende tijd tegemoet gaat en wel een beschermengeltje kan gebruiken! De andere wil ik eveneens niet voor mezelf maar voor Moos (http://moos-moosies.blogspot.nl) omdat zij aandacht en steun uitdeelt aan de mensen die dat nodig hebben, maar daar zelf ook wel eens behoefte aan heeft! Ik vind zelf wit er het mooist bij passen.
    Ik ga je volgen hoor!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ymie,
    Wat zijn ze mooi, ik doe graag mee en ga voor de witte engeltjes, die vind ik het mooist.
    Dan geef ik er eentje aan mijn ouders, die na hun verhuizing eind september, nu eindelijk een beetje op orde raken...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou ze allebei weg willen geven eentje aan haakjuffie.blogspot.com en eentje aan http://gaby-homestyle.blogspot.nl/. Ze kunnen allebei wel even een engeltje gebruiken. En als ik de kleur mocht kiezen zou het waarschijnlijk blauw/wit worden, haha maar dat vind ik geen engeltjes kleur dus dan zou ik toch voor wit gaan. Wat een leuk initiatief trouwens, veel plezier en succes ermee. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn cute en ik zou graag mee willen doen en ik zie hier voorgaande al verschillende 'genomineerd'voor een engeltje die ik ook o.a in gedachten had,dus maken zij al een kans en dus wens ik dan 1 engeltje wensen voor Marjo www.marjoscosycorner.blogspot.nl omdat zij zelf al heel veel voor de kiezen heeft gekregen en door een hel is gegaan en ditzelfde nu weer meemaakt met een ander gezinslid...en het 2de engeltje voor Angelique van www.mwlbyangelique.blogspot.nl omdat zij al met veel liefde alles weg geeft en doet voor een ander maar dit nu zelf even ook heel goed kan gebruiken voor hetgeen zij voor staat en dat allemaal maar grotendeels in haar eentje moet zien te 'redden'.

    Tja er zijn teveel toppertjes die ik het eigenlijk toe zou willen wensen en het wel kunnen gebruiken,kan je niet gewoon een heel dozijn maken,ha,ha...;-0 (grapje)Ik vind het een mega lief idee van je!Helemaal Toppie hoor!

    lieve groetjes
    Angeline

    En ondertussen wens ik allen waarvan ik denk dat ze het kunnen gebruiken momenteel een 'gedachte geluksengeltje'(onzichtbaar in mijn hoofd,maar in gedachten bij hen)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve engeltjes...als ik zou winnen, ga ik (natuurlijk) voor de witte!
    Ik ga even een linkje op mijn blog plaatsen!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Graag wil ik voor de witte gaan en zou een aan de moeder van mijn schoondochter geven.
    Vind ze echt prachtig.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ja nog bedankt voor het delen van het patroon, dan kan ik ze zomaar zelf gaan maken ;).
    Ik maak zelf engeltjes van edelstenen kralen en vind dat ook zo leuk om te doen, maar dit is weer eens iets heel anders :).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen