maandag 25 november 2013

binnenkijken......

Zo maakte ik vorige week deze  ladder voor buiten,  deze is voor binnen....


Een ladder gemaakt van stammen/takken met  allemaal huisjes!
it huisje maakte ik al eerder als sleutelhanger.


Hier een huisje gemaakte van dikke vilt.


En dit huisje heb ik gemaakt volgens een idee wat ik zag bij Blomkje en wenje


En helemaal boven op de ladder nog een label van klei met de prachtige stempel die ik gewonnen heb bij
MiM's Tasjes, ik ben er erg blij mee hoor! Nogmaals bedankt!!!!                                                           
Zo kreeg ik van haar ook nog een leuke bonus, maar die bewaar ik voor de kerst.....  
                                
Bedankt voor het kijken en allemaal een hele fijne week toegewenst!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Ymie,lwat staat dat leuk zeg, zo'n ladder met allemaal huisjes. Wat een heerlijke verzameling. En wat prachtig gemaakt allemaal...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is je ladder zo zeg!
    En ook leuk gedaan met al die huisjes!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk, leuk gedaan zo met die ladder van takken!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig en inspirerend Ymie!!! Ow..als ik eens wat meer tijd had;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige ladder,erg leuk gedecoreerd ook..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. Die buitenladder ook al. Die wil ik eigenlijk ook wel in mijn tuin alleen denk ik dat de kat dan ook denkt; dank je wel voor het opstapje. Nog even over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen