donderdag 28 februari 2013

vleugje oranje......

Het voorjaar komt eraan.....


Tulpen: prachtige voorjaarsbloeiers en omdat ik hierdoor helemaal in de
oranjesferen kom heb ik een oranje randje meegehaakt ( of zou ik onderbewust toch
al beïnvloed zijn door de komende koning(inne)dag).
Oranje blijft leuk hoor!



Maar waar het eigenlijk om gaat is natuurlijk dat voetenbankje (wat ben ik toch  blij met
de kringloop) waar ik een hoesje om heb gehaakt.....


Heb een fijne, fleurige dag allemaal!
Groetjes Ymie

4 opmerkingen:

  1. Leuk zo dat voetenbankje .... met en zonder tulpen hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaha, dan is een subtiel oranje randje wel heel erg leuk natuurlijk... De tulpen zijn trouwens ook prachtig hoor.
    En het voetenbankje, wat een vondst, zo leuk zeg... Een pracht exemplaar.
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tulpen ik houd ook zo van oranje.
    En wat is dat voetenbankje leuk zo zeg!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herinner me dat mijn oma vroeger ook zo'n voetenbankje had, het hoesje vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen