zondag 24 februari 2013

blikken.....

Bij gebrek aan  betere potten deze konijnen maar ingeblikt!


Het zijn de konijnen van Tilda, of eigenlijk zijn het geen echte konijnen want je maakt
aleen het lijfje/ kop en oren.....


Ook wil  ik nog m'n nieuwe volgers welkom heten, leuk om jullie reakties te lezen en
zo zelf ook weer nieuwe blogs te ontdekken.
Hier is de voorjaarsvakantie weer voorbij, ik heb me prima vermaakt.
Gefreubeld, gewinkeld ( waarom zijn de Primark en Loods5 zo ver hier vandaan?),
gezwommen enz.
Nu  nog een beetje voorjaarsweer, hier sneeuwt het......

 
Groetjes Ymie
                                                                                                                 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig! Leuk zo in die blikken :))

    liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk geworden!!! Ze 'piepen' zo leuk uit de blikken! :)
    Hier is de vakantie ook weer voorbij en het sneeuwt hier ook.

    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk!!! Ben blikken aan het sparen voor andere doeleinden..maar de twijfel slaat hier toe..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die blikken, staat erg leuk!
    Hier krijgen ze morgen vakantie, dus even genieten en niks moet!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk gezicht zo uit die blikken. Lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig hihihihi ingeblikte konijnen hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ymie,
    Ze zijn geweldig, je ingeblikte konijnen. Wat mooi gemaakt.
    Best een lekkere week gehad dus, alleen jammer dat het nog steeds zo koud bijft hè? Hier lag vanmorgen ook een laagje sneeuw...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de blikken leuker dan het orgineel! Toevallig was ik in het weekend ook aan het bedenken dat het wel leuk zou zijn om die haasjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk joh die ingeblikte konijntjes.
    Er is veel leuks te maken van die Tilda serie.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen