donderdag 10 januari 2013

hanging basket

Zo kwam ik op het www (weer) een leuk blog tegen met een heel erg leuk patroon!


Het zijn gehaakte manden van zpagetti, het patroon vond ik bij Stijl en zoooo!
Een heel erg leuk blog met mooie dingen/patronen.


Je kunt ze voor veel dingen gebruiken, sjaals, wanten, bolletjes wol enz.


Ik gebruikte textielgaren van de action (1,5 bol).


Deze zijn zwart/wit maar natuurlijk ook erg mooi in bijpassende kleurtjes voor op
bv, babykamer, gevuld met knuffels....


Groetjes Ymie





10 opmerkingen:

  1. Leuke manden!
    Ada maakt inderdaad veel moois ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ze ook al gespot! Mijn vriendinnetje is er eentje voor me aan het haken... errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn makkelijk in het gebruik. Leuk patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi geworden..motiverend;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je voor je complimenten. Ze zijn goed gelukt!!
    Leuk met de bolletjes garen erin.

    Lieve groet Ada.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, ook voor in de badkamer om je spulletjes in te bewaren.
    Groetens ut Ljouwert Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig idee. Ik zie mijn kat er al in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ymie,
    Wat zijn ze leuk, en ook nog eens heel functioneel zeg...
    Mooi gemaakt hoor...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk idee en heel mooi gemaakt.
    Fijne zondag groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen