vrijdag 30 november 2012

tutorial waxinelichthouders van beton

Tutorial waxinelichthouder van beton

Wat heb je nodig:


Beton, emmer + roerstok, water, blik, plastic bekertje, waxinelichthouder en knijptang.

Maak een papje van beton met water.
Giet het in het blik, de hoogte kun je zelf bepalen.
Daarna duw je het plastic bekertje erin ( waxinelichthouder is nodig voor het gewicht
omdat het bekertje anders weer omhoog komt en je waxinelichtje er niet goed
in past, iets anders kan natuurlijk ook!).


Dit moet goed drogen.....24 uur/48 uur.
En daarna kun je het blik verwijderen.......is lastig en scherp!!
Ook kun je andere vormen gebruiken.....


Ik gebruikte oa. ijsblokjesvormen...


Ook (siliconen) cupcakevormpjes zijn leuk...


Misschien heb jij ook een leuk idee?


Veel succes!!!!
Ymie

12 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee zeg ziet er erg leuk uit, ook die sterren vind ik vet gaaf. Ga een kijken of ik ook zoiets kan heb vast nog wel ergens wat cement en blikken. Geniet van je dag, en een heel goed weekend.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk, ik ga dit zeker proberen. Dank je wel voor de uitleg!
    Fijn weekend, groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ymie,

    Ik ga het proberen met mijn clienten. Fijn dat je het met ons wilt delen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je je idee met ons wilt delen. Ze zijn zo stoer, en leuk voor op de tuintafel.
    Bedankt.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de DIY. Nu kunnen we zelf ook van die stoere kaarsen houders maken. TOP :-)

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, bedankt voor de DIY! Ik kan niet wachten om ermee bezig te gaan; ontzettend leuk om te maken als Sinterklaas kadootje voor bijv de buurvrouw, oppas, beppe.... volgens mij heb ik alles in huis..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn ook leuke ideeën zeg, ik gebruik het altijd voor in de tuin. De vormpjes ga ik onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, ga het zeker eens proberen, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Helemaal mijn stijl! Dit moet ik toch echt maar eens gaan doen.

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig... Nu kan ik ook aan de slag...
    Dank je wel!!!
    Ik wens je een feel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze ontzettend leuk!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen