vrijdag 2 november 2012

oehoe, oehoe

Deze week was een week met veel leuke dingen, ik deed een supergeslaagde Swap
met Prutselz.
Ik kreeg van haar hele mooie stempels, helaas kan ik ze nog niet laten zien....
dus later meer hierover!

Ik ging vandaag naar de KreaDoe.
Druk, druk maar vele mooie dingen gekocht, Dus later meer hierover!

En ik maakte uiltjes die ik bij bd-designs had gezien.
Leuk als slinger.....


Of als hanger...



En hier als kadootje met letters van de Xenos....


Fijn weekend,
Ymie

5 opmerkingen:

  1. Ik vind de uiltjes heel erg geslaagd! Mooie kleuren heb je gebruikt. En wat een ideeen, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Swiid swiet, je hebt mijn give away gewonnen, stuur me evenje adres!
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn de uiltjes ontzettend leuk geworden! Enne thnx voor de tip ;) ze zien er als hanger ook super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk! Heel mooi gemaakt! Ik zag de letters ook bij Xenos en wilde de letters voor XMAS, maar ze waren er niet allemaal...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhh wat een schitterende uiltjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen