dinsdag 20 november 2012

leuke post

Vorige week mocht ik leuke post ontvangen van de lapswap van Kris.


Een hele mooie give away, gewonnen bij Jet en Zus.

 
Ik werd weer verrast met hele leuke stempels van Prutselz. (later meer hierover).
Ook ben ik druk bezig om samen met World Servants op een kerstfair te staan in december.
Dus dat moet leuk zijn om te verkopen, mag weinig kosten en moet veel geld opbrengen!!!
Zij gaat voor mij stempels maken. (zo lief, bedankt!)

Hebben jullie nog ideeën???

Groetjes Ymie

4 opmerkingen:

  1. Hoi! Leuk je hebt een lapje van mij (de ruitjes). Nu heb ik al mijn lapjes 'teruggevonden'. Veel plezier ermee! Ben benieuwd wat je er mee gaat maken (en mocht je tekort komen, ik heb veel van deze stof). Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Beetje laat maar alsnog bedankt voor je mooie lapje via de lapswap. Ben erg druk geweest en nog geen tijd gehad maar ik zal jullie gaan noemen op mijn blog en nu verzinnen wat ik ermee ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen