zondag 4 november 2012

leuk, snel en verslavend......

Ik had ze al vaker gezien her en der, maar had zelf niet iets van......WOW.
Totdat ik ze (weer) bij iemand zag die er zo'n enthousiast stukje over schreef dat ik
dacht dat moet ik ook eens proberen. (weet niet meer bij wie, sorry!).

Ik maakte ze eerder deze week voor m'n SWAP met Prutselz .

Deze week maakte ik ze voor mezelf en voor m'n dochter.


En het is echt zò ontzettend leuk om te maken en te dragen.
Het patroon komt van A la Sacha.
Dus ik weet al wat ik de komende week ga doen.....


Fijne week allemaal,
Ymie


8 opmerkingen:

  1. Hoi Ymie,
    Ik ga er voor het gemak van uit dat het armbanden zijn? Of sla ik de plank hier helemaal mis? Ze zijn wel heel erg leuk en natuurlijk weer prachtig gemaakt. Leuk hoor, met die kabelsteek...
    Ik wens je een heel mooie zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn LEUK geworden. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt zijn ze prachtig; en zitten heerlijk! thanx;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er wel heel leuk uit zeg. Is dat voor een leek ook goed te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, is niet moeilijk en een makkelijk patroon!

      Verwijderen
  5. Ze zijn zo leuk. Ik heb gisteren nog een bolletje grijze wol gehaald om daar ook nog een paar mee te maken.
    Grijs combineert zo fijn met andere kleuren. Jouw kleurtjes zijn ook errug leuk.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen