donderdag 11 oktober 2012

flower power

Ja hoor, komen we in Zwitserland hebben ze daar een schlagerparade (?)
Geen idee wat dat was al had ik wel een voorstelling van iets schlagerachtigs...

Maar het was super; een beetje flower power idee/hippietijd.
Veel mensen waren gekleed in de 60er jaren stijl.




Ook was er een optocht met 60er jaren voertuigen.

 

Er was een fijne, gezellige sfeer met overal blije mensen.


Het gaf je een beetje het gevoel dat alles mag en alles kan....
Wat een super begin van een mooie week in Zwitserland.

Wat ook een beetje 60er jaren gevoel geeft maar wel helemaal van deze tijd is zijn deze
pannenlappen die ik mocht testen voor het robin magazine.


Hier kwam ik terecht via haar blog.


Lijkt mij een heel erg leuk magazine
Maar even rondkijken.....

Groetjes Ymie





 

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een vrolijkheid daar in Zwitserland, jullie vielen met je neus in de boter. Erg leuk! Die pannenlappen zijn ook heel geslaagd, leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ymie,
    Wat leuk zeg, daar ik Zwitserland. Vooral die roze scooter vind ik super mooi...
    En wat gaaf dat je voor het Robin Magazine de pannenlappen mocht maken-uitproberen. Ze zijn helemaal mooi, en lekker retro, wat natuurlijk prima bij Robin past...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen