zondag 16 september 2012

zelf maken met tafelzeil ...

Zo zat ik gisteren op het www te surfen en vandaag kan ik het niet weer terugvinden .....
Op zich niet vreemd met zóveel patronen, ideëen, inspiratie enz.

Ik zag leuke zakjes voorbijkomen van tafelzeil (met flanel achterkant).
Later die dag was ik bij intratuin waar kinderen hun eigen produkten die ze hadden verbouwd
mochten verkopen.

Lees: mevrouw? wilt u ook kalebassen kopen?
Tuurlijk jongen, wat leuk, heb je die zelf gebouwd?
Ja, mevrouw en hij glunderde erbij want hij had ze ook allemaal al bijna verkocht.
Tja, dan moetje dus wel hé?

 Thuis gekomen dat zakje genaaid (= 2 x lap zeil knippen afh. van de maat die je wilt, zijkanten
dichtnaaien, hoeken innaaien zodat het zakje blijft staan) en versieren.




Fijne zondag.
Ymie

8 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er gezellig uit... volgens mij red jij het prima met de ideeën die je gezien hebt.(ook al kun je ze niet terugvinden) of was dat weer iets anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je creatief de laatste weken! Wat een leuks is hier toch elke keer weer te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ymie,
    Wat een ontzettend leuk idee weer. En prachtig gemaakt ook weer. Heerlijk dat frisse groene ruitje.
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh loop ik de gang in en zie ik een hele grote enveloppe met mijn naam erop...he?!?!?ik heb toch helemaal niets besteld?!?!?MAAR is het jou PIF voor mij!!!En ik vind hem super!!!Heel mooi gedaan,ben er echt blij mee!
    ThanXxx

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    zo en nu er eens even over bloggen bij mij!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik heb net je blog ontdekt via Angeline (van hierboven :-)). Héél erg leuk, je hebt er een volgertje bij! Groetjes, Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Ymie,

    Leuk gemaakt! Kijk even bij mijn pinterest http://pinterest.com/hipinholland/tafelzeil-oilcloth/
    Daar heb ik toevallig wat van die zakjes staan. Nice pedice!
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en simpel idee. Leuk om zo in de herfts kalebassen weg tegeven.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen