vrijdag 7 september 2012

h♥me ....

Zo.....de eerste school/werkweek zit er weer op!
Niks even rustig op gang komen want alles begint weer deze 1e week.
Vergaderingen, sportclubs, wedstrijden, schoolactiviteiten enz.

En als je (weer) veel op stap bent is het leuk om het thuis weer extra gezellig te maken.
Ik maakte deze .....


Iets met teksten vind ik altijd mooi en het fryske woord voor h♥me is thús.
Dus ook nog een kussen gemaakt.


= samen


Zelf was ik deze week druk bezig met de voorbereidingen en bezigheden voor de hobbybeurs
waar ik stond.
En de tafel was (met hulp)  weer goed gevuld.


Ik stond daar samen met mijn schoonzus die daar met allemaal mooie dingen van steigerhout stond.
Op het hoekje zie je nog nét die leuke blokjes met de teksten leaf (=lief) en thús (=thuis/h♥me).


Groetjes Ymie




8 opmerkingen:

  1. Het ziet er fantastisch uit. Een hele mooi aangeklede kraam. Ik ben wel een beetje verliefd op je kussen met de tekst thus. Prachtig.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat ziet dat er leuk en gezellig uit; ik heb wat gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit er ook gelijk goed in, idd niet rustig aan beginnen...zucht...wat een leuke kraam had je op de hobbybeurs en wat gezellig om dat samen met je familie te doen!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ymie,
    Wat leuk allemaal. Erg mooi gemaakt vind ik dat. Zo leuk om te zien. Ook de lektuurbakken met die letters erop vind ik een super idee... Oeps, ik zie nu dat het geen lektuurbakken zijn maar gewoon houten blokjes. Maar voor op de rug van lektuurbakken zou het ook leuk zijn natuurlijk...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh...wat heb je weer mooie dingen gemaakt. Heerlijk he, om weer aan de slag te gaan na de vakantie!
    En wat leuk dat je op een hobbybeurs hebt gestaan! Super mooi, jullie kraam en een heleboel spulletjes.
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb ik nu weer voor een leuke beurs gemist? Mooie kraam zeg, met Fryske freubels! :-)

    BeantwoordenVerwijderen