vrijdag 31 augustus 2012

vakantiegevoel ????

Hoe zit het met jou vakantiegevoel ???
Met dit weer ben je dat echt wel snel vergeten ......
Maar om dat gevoel nog een beetje vast te houden hier een leuk idee!



Misschien ben jij op vakantie in Nederland gebleven .........


Of was je in Frankrijk?


Zat je bij het zwembad een goed boek te lezen!


Of had je heimwee naar thuis ( en je 'memmetaal').


Als het 's avonds weer donker wordt zet je gewoon deze potjes op tafel, een waxinelichtje erin
en nog even nagenieten .....
Volgende week is hier  ook de (school)vakantie voorbij en gaan we weer volop aan de slag!!!

Fijn weekend
Ymie




10 opmerkingen:

  1. Hoi Ymie,
    Wat een super leuk idee zeg... Ik ben onze vakantie natuurlijk nog niet vergeten, maar wel het gevoel van de vakantie een beetje, is ook al weer een hele poos geleden. Maar gelukkig gaan we de laatste week van september nog lekker even weg, dus we hebben nog wat in het vooruitzicht. Heerlijk...
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorige week in de kringloop nog met een oude atlas in mijn handen gestaan .... maar verder dan envelopjes maken gingen mijn gedachten even niet. Dit voeg ik toe aan het lijstje en dan binnenkort maar weer eens kijken of er een atlas is! Bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk gemaakt...kan niet wachten op de sombere herfstdagen om lekker te gaan knutselen..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt en volgens mij brandt dit echt heel gezellig. Ga ik ook op mijn lijstje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn leuk!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ymie,
    op het blog van Esther (Happy in Red) heb jij gereageerd op de oproep wie er voor ons twee haakpatronen zou willen testen voor Robin Magazine. Wij zouden het leuk vinden als jij dat voor ons zou willen doen!
    Zou je mij kunnen mailen? mrjlnvnlntrn at gmail.com

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé dat is ook een origineel idee zeg!! Leuk! De ANWB-kaarten zijn meestal toch voor eenmalig gebruik, dus die kun je mooi verknippen! Op mijn blog kun je zien wat ik gemaakt heb om het vakntiegevoel vast te houden! Noflike jûn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee zeg, ga ik onthouden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen