zondag 5 augustus 2012

uitslag give away.......

Iedereen bedankt dat jullie hebben gereageerd op mijn give away.
Inmiddels al 81 volgers en daar ben ik ontzettend blij mee....

Ik ben ondertussen denk ik ook al bijna 1 jaar bezig en het 100e berichtje zit er ook
aan te komen, dus binnenkort weer een feestje??

Maar nu eerst de uitslag natuurlijk want daar zijn julie vast  benieuwd naar.
Ik heb gewoon alle namen op een briefje geschreven en op mijn (zweeds)
dienblad verdeeld.


Mijn dochter mocht de trekking doen....


En toen kwam de winnaar.......tadaaaaahhh.


JET EN ZUS

Gefeliciteerd !!!!
Mail je me jou adres?


Groetjes Ymie


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    En voor jou Ymie....nog een fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ymie,
    Felicitaties voor de winnaar. Je hebt een heel leuke give-away georganiseerd en het lekker spannend weten te houden zeg...
    Tot de volgende!
    Fijne avond en mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ymie,

    Oh wat een verassing, de eerste give away die ik heb gewonnen!
    Ik ben er erg blij mee.
    Ik mail je mijn adres!
    Wordt ook volger, komt de honderd eerder in zicht.
    Groetjes Anita (Zus van Jet en Zus)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ymie,

    Heb je hart ontvange hoor! Ik was met vakantie vandaar de beetje late reactie. En...Bedankt voor de extra patroontjes ga ik zeker wat mee doen.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen