vrijdag 3 augustus 2012

Hej, hej

Hej, hej = hallo in het zweeds.
We zijn weer terug van vakantie in Zweden.
Het was daar zo mooi dat we nog wat langer zijn gebleven......
Dus een internetcafé opgezocht en de datum van de uitslag van de give away
verschoven naar 5 augustus

Inmiddels zijn we weer thuis en proberen we weer in het ritme te komen....
Nog even een foto van ons mooie vakantieplekje.



En hier nog wat indrukken van Zweden; pipi langkous, gekleurde huisjes, elanden en veel rust, ruimte en natuur.






Dus als je nog mee wilt doen dan kan dat nog t/m zaterdag en zondag ben ik hier terug voor de uitslag van de give away.
Groetjes Ymie.

6 opmerkingen:

  1. Staat ook nog op mijn lijstje van landen waar ik graag eens wil kijken. Prachtige foto's.
    En welkom thuis.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, kan me voorstellen dat het daar fijn vakantievieren is!

    mooie foto`s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen jullie genoten hebben in dat mooie land. Ziet er erg mooi uit.

    Groeten, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ymie,
    Wat is het daar mooi hè, fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Wij zijn 3 jaar geleden naar Zweden geweest en hebben daar een week op een vlot op een rivier gevaren. Eerst zelf vlot bouwen en dan van camping naar camping drijven met alleen een paar peddels en een afduwstok... wat een avontuur was dat...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toeval. Wij zaten die periode ook in Zweden en zijn ook bij Pippi Langkous langsgeweest! Wij reisden met de camper, maar dat huis van jullie ziet er echt wel geweldig uit! Op de terugreis wilden we nog een stop maken in Friesland maar dit is niet meer gelukt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zijn vorig jaar geweest en willen graag nog een keer terug. Vooral die laatste foto vind ik erg mooi. Dat wil ik ook wel zien. Welke reis hebben jullie gemaakt?? Heb je ook nog wolwinkels gevonden? Ik heb er veel gezien maar toevallig allemaal dicht op de tijden dat wij er waren, helaas.... Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen