zaterdag 11 augustus 2012

gekleurde dekentjes...

In de vakantie nog even flink doorgewerkt aan de laatste (!) 2 dekentjes voor een
kraamkliniek in Nepal
Eerder maakte ik al 2 dekentjes en ik zou ze bijna opsturen naar Mirjam toen ik nog weer
een mooi omslagdekentje zag bij Angélique.
Een mooi patroon met hartjes.
Ik zocht mooie kleuren bij elkaar en maakte dit ervan.....

 

2 gekleurde dekentjes met hartjes.
1 is rood/wit.


Het 2e dekentje is grijs met allemaal verschillende kleurtjes.


Hetzelfde patroon, maar door verschillende kleuren weer een ander effect.



En dan nog een laatste foto van de dekentjes vóórdat ze worden opgestuurd.


Wil je nog meer weten over dit projekt dan kun je bij Anne-Marie ook nog meer lezen.
Zij heeft ook nog ontzettend leuke foto's van mooie dekentjes op haar blog staan.

Groetjes Ymie





4 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ymie,
    Wat zijn ze mooi geworden zeg... Ik kan niet wachten tot ik ze in het echt zal zien. Je hebt echt prachtig mooi werk gemaakt...
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi geworden!
    Leuk dat ik je op het idee heb gebracht :-)

    BeantwoordenVerwijderen