vrijdag 13 juli 2012

Stoer, lief, leuk en mooi?

Ik heb een hart gemaakt met stempels, flockfolie en vilt!!!
En natuurlijk een mooie tekst erop.
Want waar je ook bent in de vakantie, thuis, dichtbij of ver weg......
HOME IS WHERE THE HEART IS


Vind je dit hart ook leuk voor jezelf of misschien voor een ander?
Dan kun je een kansje wagen...
Want ik geef dit hart weg.
Wil je meedoen? Laat dan hieronder een reactie achter.
Iedereen een goede vakantie gewenst!!!!
Zelf houd ik ook even een blogvakantie en hoop hier 29 juli weer terug te zijn voor de uitslag.

Prettige vakantie allemaal....
Ymie

22 opmerkingen:

  1. Nou, ik reageer graag als eerste. Wat een mooi hart. Dat zou zeker niet misstaan hier in de kamer.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, hier wil ik wel kans op maken :D Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo waar. :-) Ik waag ook een kansje.

    Fijne vakantie. groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Zal hier in huis ook niet misstaan; ik maak graag kans op je hart! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ymie, ik vind hem leuk! Ik doe mee. De 29e is voor ons een bijzondere dag, dan wordt Leon (oudste zoon) al weer 6 jaar!
    (Wat was het een hete zomer in 2006, heeel anders dan nu...).
    Fijne vakantie.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ymie, wat heb je een prachtig hart gemaakt! Ik doe zeker mee met deze give away en begin maar vast met duimen.... groetjes van Nicole!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, ik doe graag mee!! En ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief hartje, en mooi gemaakt,een fijne vakantie,
    waag bij deze ook een kansje,groetjes CS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ymie,
    Nou ik doe heel graag mee met deze give-away hoor. Ik vind het een prachtig mooi hart.. En de tekst is zo helemaal waar...
    Ik zet ook een linkje op mijn blog.
    Ik wens je een fantastische vakantie.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gemaakt zeg, ga je vast iemand heel blij mee maken.
    Ik doe niet mee. Vind het zeker mooi maar niet mijn stijl!
    Ik hou vooral van felle kleuren :-)

    Fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig hart heb je gemaakt, ik zou er graag voor in aanmerking komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ymie,

    Ook ik wil een kansje wagen.
    Volgens mij weet ik een perfect plaatsje......
    Na jullie vakantie denk ik dat je wel weet wat ik bedoel?!

    Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben gek op hartjes dus doe heel graag mee ,geniet van je vakantie !
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig, lief hartje! Mooi idee, tof gemaakt! Helemaal mijn ding, dus ik doe heel graag mee met de give-away! Ik maak me vlug "volger" want ben supernieuwgierig wat jij nog allemaal voor ons gaat bloggen!
    lieve groetjes
    Hilde( miekemoeche)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig hart voor ons nieuwe huis(je).... samen! Een volgende stap voor ons. Dus ik waag een kans(je)
    Hinke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh, die vind ik erg mooi, dus ik ga WEER opnieuw een kansje bij je wagen. Eens zal ik toch wel een keer iets winnen?????Een fijne vakantie Ymie en tot de 29e!!! liefs christel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk hart heb je gemaakt! Ik doe graag mee en zet een link op m'n blog (op dit moment staat daar ook een give away op).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk hoor!

    Ik wil ook graag meedingen.

    Groetjes en een goede vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi hart met een mooie tekst. Ik doe graag mee.
    Verder wens ik je nog een fijne vakantie met veel zonneschijn.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oef! Nog net op tijd! Ben benieuwd, waag graag een kansje, past precies bij mijn nieuwe inrichting!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ben ik even blij dat je de loting hebt verzet! doe heel graag mee, wat een pronkje.

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A beautiful heart - sorry that I have now discovered.

    lg
    elke

    BeantwoordenVerwijderen