dinsdag 10 juli 2012

kadotasjes....

Wat is bloggen leuk maar soms ook (een beetje) vermoeiend.....
Ik zag vorige week by Kris leuke tasjes voor de kinderen en ik zag bij
Anne-Marie voorbeelden van flock folie.

Dit bij elkaar + een beetje van mezelf geeft dit.....


Gelukkig hoefde ik niet voor 27  maar voor 5 kinderen iets te maken.


Ze zijn voor de kinderen van de boer melkveehouder waar m'n zoon 6 weken heeft stage gelopen.
Daarom is de voering een koeienprint.....


De flockfolie lijkt hier oranje maar is prachtig rood en kocht ik hier


Omdat ze in Duitsland wonen wordt er nog een hollands kadootje in gestopt.....


En dat flocken....geeft na wat oefening wel een geweldig effect!!!
Nog 1 week en dan VAKANTIE....

Groetjes Ymie





7 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk!! (heeft je zoon nog een stage adres nodig/melkrobot?? hah..je begrijpt vast waarom!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ymie, ze zijn superleuk geworden! Grappig dat iedereen zijn eigen draai er aan geeft. Jij bent dus ook besmet met het flock virus, ;)
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knap hoor! en mooi gemaakt!

    27 was inderdaad een pittige klus haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Ymie. Ik heb nog nooit van flockfolie gehoord maar het ziet er echt fantastische uit!! En je hebt gelijkt hoor!! je wordt in blogland flink aan het werk gezet, hahaha.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn ook erg leuk! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ymie,
    Wat leuk zeg, jij ook al aan de flock. En wat mooi gemaakt.
    Harstikke lief dat je voor allemaal zo´n geweldig mooi persoonlijk cadeau hebt gemaakt... Ze zullen hier zo blij mee zijn, dat kan niet missen...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ymie, wat heb je dit mooi gemaakt! Het is echt leuk om te doen hè.....

    BeantwoordenVerwijderen