woensdag 6 juni 2012

meesters-en juffenmorgen

Vandaag vieren de juffen en meesters allemaal tegelijk hun verjaardag op school.
Ik maakte een etui en liet de kinderen de naam van hun juf/meester opschrijven.



Gelukkig heb ik nog maar 2 kinderen op de basisschool, want elke klas heeft 2 of soms
3 verschillende leerkrachten!



En in het etui nog wat lekkere 'aardbeien' verstopt die ik deze keer met geurende
aardbeienaroma heb besprenkeld.
Had hier al vaker om gezocht en uiteindelijk in Duitsland gevonden!


Vond het voor de meester niet ècht toepasselijk dus lang leve het voetbal ORANJE !


Hebben jullie ook zo'n zin in het EK ??????
Groetjes Ymie





16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee die etui's ze zien eruit als een schoolschrift, heel geinig. Heb je dat erop getekend of bestaat er stof met lijntjes?

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om dat zo te doen, zeg Super

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ymie,
    Wat ontzettend mooi allemaal. Dat je zo iets kunt bedenken. En die aardbeitjes, die zijn ook zo lief.
    Maaruh, wat betreft het EK, niet aan mij besteed hoor, maar gelukkig geeft Ben er ook helemaal niet om, dus hier geen groene schermen in huis...
    Ik wens je nog een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en origineel idee! Misschien wat voor Bram als hij afscheid neemt in groep 8. Dat is pas volgend jaar, maar je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn. Heb je de stof zelf gemaakt dmv lijntjes naaien op witte stof?

    Erg leuk.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een groot feest dus op school!!

    Super leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, Ymie! Hier bij mij nog geen EK stemming...bij mijn man heeft de koorts (helaas) al wel toegeslagen ;)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zullen de juffen wel blij mee zijn :)

    en dankjewel voor je complimentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk gemaakt, Ymie! Knap werkje, daar zou ik wel blij mee zijn als-ik-dat-zou-krijgen.
    Een ideetje om te onthouden....
    en wat betreft de ek-koorts. Hier niet (gelukkig. Manlief is meer van het motorrijden......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig idee! Ontzettend origineel zo met die namen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor je Pay It Forward!!Ik ben er heel blij mee!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Overuse of green teа. Foг its pагt, bittеr melon bгings about healthy dіgeѕtion.
    Yοu should κnow that thiѕ κinԁ of ѕeaweed, contаining gгеat amounts of iodinе,
    that they haѵе been weight loss pills for
    men around for decades yet obeѕity
    іs at its highest rate ever. Тhe best ways to lose weight, through
    ехercise, diet or though herbal weight loss pills for men you should always try to use a little caution ωhen takіng the drug.


    Нerе is my ρage: pure green coffee extract

    BeantwoordenVerwijderen