donderdag 21 juni 2012

kadootje?

Deze week was een beetje druk.....
Je kent dat wel, even snel dit en dan nog dat en dan is er al bijna weer een week om!
Maar nog wel dit leuke hart gemaakt.




En ook heb ik vorige week m'n 1e PIF kadootje verstuurd.


Het is een haaknaaldenetui en is gemaakt voor Caren, een meid van 12 jaar die nu al hele mooie dingen maakt.


Wil jij ook nog een kadootje van mij ontvangen?
Je kunt nog meedoen met m'n feestje en een leuk hoesje van vilt winnen!!!!!
Je mag zelf kleur/afmetingen/applicatie ed bepalen.
Zie m'n vorige bericht.

Groetjes Ymie



6 opmerkingen:

  1. Ja, de weken vliegen soms om. Je hart is wel heel leuk gworden. En wat een leuk kadootje voor Caren. Knap hoor met twaalf jaar en dan al zo creatief.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige etui, daar zal CAren heel erg blij mee zijn
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig hart en een mooie PIF!Ik heb ook 1 pakjes verstuurd tot nu toe. Ik hoop dat de anderen het 'vergeten' en dat het straks echt een verrassing is!

    Met je give away doe ik al mee, dit bericht herinnert me eraan dat ik alvast na moet denken over de kleur.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey!

    Wat heb je dat prachtig gemaakt....ik vind het een geslaagde combi: riet en kant. Zie dat je de 70 volgers gepasseerd bent: LOKWINSKE!!

    Groetnis, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heei!

    Wat een mooi hart!!! Echt swiid!
    Het haaknaalden etui is heel mooi geworden! Vroeger op school met handwerkles moesten wij dat ook maken, maar deze is veel mooier geworden!!!!

    Groetjes Leonie
    (Itsrainshearts@blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het al gezien.... mooie dingen heb je op je blog. Leuk hoor. ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen