zaterdag 23 juni 2012

ja hoor!!!

Ik zou vandaag de uitslag bekend maken van mijn feestje!!
Nu kan ik natuurlijk wel heel ingewikkeld gaan doen maar daar heb ik vandaag eventjes geen tijd voor....
Ga vanmiddag lekker op stap dus vanmorgen onder de koffie even mijn zoon z'n hulp
ingeschakeld.
Ik ben bezig met een sprei te haken en heb nog wel wat losse draadjes over.....
Dus voor iedere deelnemer een draadje in het bakje en tijdens het bakje (koffie) een draadje
trekken....


Maar ja wat moet ik met een los draadje????
Dus maar weer de hulp van m'n zoon gevraagd en om een getal tussen 1-12 op te noemen (is echt eerlijk gegaan hoor!)
En dat is geworden......


En nummer 8 is....Fête de Gamins

Gefeliciteerd!!!
En je mag me een mailtje sturen met je wensen....


Fijn weekend,
Ymie


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Fête de Gamins!

    Zie nu pas dat je een give away had... Helaas gemist..

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoe kei fijn!!! Leuk afsluiter van een weekendje weg, ik mail je direct! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke, dikke, dikke merci!!! Ik heb ervandaag een klein stukje over gepost...'t is allemaal helemaal geweldig echt reuze!!!

    BeantwoordenVerwijderen