vrijdag 15 juni 2012

Feestje !!!

Hallo allemaal,

Al bijna 70 volgers!
Deze week een sunshine award gekregen van -x- Marielle en Nicole,
2 friese dames met beide een ontzettend leuk, inspirerend blog.( bedankt dames!)

Alle reden voor een feestje vind ik....


In plaats van de award door te geven geef ik een kadootje  weg.

Wat is de bedoeling?
Ik maak een (mobiel) hoesje van dikke vilt voor jou.
Jij mag de kleur bepalen (grijs, creme, blauw of zwart).
Ook wat erop komt mag je zelf bepalen....

Wat moet je doen?
Hieronder een reactie geven.
Volger worden is natuurlijk ontzettend leuk.

DOE JE MEE !!!!!

Hieronder nog wat voorbeelden van wat ik gemaakt heb.
Je kan bv een letter kiezen in verschillende kleuren.



Of een blauw hoesje met een bloem.


Andere kleur bloem mag/kan ook.


Of een andere kleur hoesje.


Of een kleiner hoesje voor je pasjes.


Of toch iets feestelijks????


Vinden jullie dit wel leuk om te krijgen of misschien om weer aan iemand anders kado te doen?
Reageren kan t/m volgende week vrijdag 22 juni.
Op 23 juni maak ik de uitslag bekend.

Groetjes Ymie












14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de 70 volgers! Ik doe graag mee met je give away. Ik volge je al een poosje. Leuke blog. Ik ga voor het hoesje met het bloemetje. Erg schattig.
    Succes en groetjes Madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ymie!

    Dat is nog eens een leuk idee!!! Natuurlijk doe ik heel graag mee....omdat ik al twee jaar een telefoon zonder hoesje heb en door de krassen het beeld bijna niet meer kan zien.....

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award en je 70 volgers. Ik ben er nog lang niet, heb "nog maar" 18 volgers. Maar goed, dat maakt niet uit. Ik heb er plezier in om een blog temaken....
    Ik doe graag mee met de kadootjes.
    Het hoesje met de bloem vind ik erg leuk. Paars is toch wel mijn favo kleur, maar die met de vlaggetjes is ook erg leuk.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf idee! Ik doe graag mee, lijkt me superhandig zo'n hoesje! Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke give away, Ymie!! En ook leuk opgelost met de Award haha.
    Ik doe graag mee en ik vind die met de vlaggetjes heel origineel! Euhm ik heb niet echt een hele moderne mobiel dus ik hoop dat de winnaar van te voren nog wel even dat maten door mag geven.
    Een noflik wykein frou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn telefoon zit altijd los in mijn tas en het is al 1 keer gebeurt dat hij een sms probeerde te sturen naar 112. Wat gelukkig niet mogelijk is. Schijnbaar vergeten hem op blokkeerstand te zetten. Dus zo'n hoesje lijkt me echt een uitkomst. Die met de vlaggetjes is echt superleuk.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee!! Nou ik stik echt in de pasjes en die zitten allemaal in mijn beurs die zo zwaar is geworden dat ik een koffer mee moet om hem mee te nemen, ;-) een hoesje voor al die pasjes zou geweldig zijn. Moet wel een beetje bij mijn tas passen, dus cream kleurig met bloemen in rode tinten lijkt me geweldig.

    Gefeliciteerd met je 70 volgers.

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan ook nog mee doen met mijn giveaway een mooie bedelarmband tbv mijn 100ste blogberichtje.

      http://dinahcreatief.blogspot.nl/search/label/Give%20Away

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd!!! Ik doe heel graag mee en ben je nieuwste volger ;-) Ik vind de beige met de tulp echt prachtig maar misschien is donkerblauw net wel stoer ... Ik hoor het wel bij de uitslag hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS altijd welkom bij mij voor mijn give away ;-) http://fetedesgamins.blogspot.be/2012/06/cijfers-en-letters.html

      Verwijderen
  9. Ik ben al eerder op je blog geweest (ik wist het nog door het fries in de naam :) maar was blijkbaar nog geen volger, ben nu #71. Proficiat met dit mooie aantal! Ik zag je give away bij Annemarie's haakblog.
    Ik heb een linkje geplaatst op m'n blog (http://sas--kia.blogspot.nl/p/give-aways.html
    en zal nog even nadenken over wat ik het leukste vind, mocht ik de gelukkige winnares blijken te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hartstikke leuk, dit cadeautje! Dus ik waag weer een poging en doe graag mee! Je gaat goed zeg met je lezers en volgers......leuk is het toch he! lieve groet, christel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd en wat een leuke give away ik doe graag mee, ga een linkje op mijn blog zetten. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je al zoveel volgers hebt! Had ik bijna je leuke feestje gemist haha. het lukt alleen niet vanaf de mobiel een linkje te plaatsen, hoop dat je het niet erg vindt, want ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen