woensdag 9 mei 2012

Pay it forward

Op het leuke blog van by kris zag ik een oproep om mee te doen met pay it forward.


Doorgeven is de Nederlandse variant ven het amerikaanse pay it forward.
Doorgeven : doe iets goeds voor een ander en vraag die ander ipv iets terug te doen,
voor anderen iets te betekenen.

Iemand helpt jou en daarom help jij anderen....

De eerste 5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, worden in de loop
van 2012 ( dat kan dus over 2 weken zijn of  pas in december...) door mij verrast met een
handgemaakte verrassing.
Als dank geef jij weer 5 anderen iets moois wat jij voor hen maakt.

Het gaat niet om grote, dure of ingewikkelde dingen.
Het gaat om de liefde en aandacht waarmee het gemaakt is en het gebaar
dat jij ermee maakt naar anderen.

Doe je mee????         

Zet bovenstaande afbeelding + uitleg op je eigen blog.
De 1e 5 personen graag adres mailen naar mij.

Groetjes Ymie

14 opmerkingen:

  1. Hallo Ymie,
    Wat een ontzettend leuk idee zeg, maar ik ga niet meedoen. Tussen mijn eigen projecten door ben ik eigenlijk alleen maar voor Nepal aan het breien en haken, en dan ook nog een poncho gemaakt voor mijn nichtje. Ik zou niet weten wanneer ik dan nog 5 andere dingen zou moeten maken. Ik wens je veel succes met deze geweldige aktie en hoop dat je snel 5 andere reacties krijgt, op zijn minst, van mensen die wel mee willen doen...
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!
    Ik doe graaag mee!!
    Leuk om iets van een ander te krijgen!!
    En ik ben, heerlijk, op tijd!!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet Caren en wat maak je prachtige dingen.
      Ik hoop je tzt met iets leuks te verrassen....
      Groetjes Ymie

      Verwijderen
  3. Leuk hoor, je mag wel wat voor mij maken ben reuze benieuwd

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joke, fijn dat je meedoet.
      Ik ga voor jou ook iets leuks maken.

      Groetjes Ymie

      Verwijderen
  4. Hoi Ymie,

    Wat leuk!Hier wil ik wel eens een keertje aan mee doen!Zo te zien ben ik dan nr. 2 hier in t rijtje?Laat me even horen of dat klopt,dan ga ik het ook weer op mijn blog zetten....zeeer benieuwd!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Angeline,

      Fijn dat je ook meedoet en je bent idd nr.3
      Ga jou ook tzt verassen met iets leuks hoor!

      Groetjes Ymie

      Verwijderen
  6. Hoi, via de site van carenhaakt, ben ik bij jou gekomen.
    Klopt het dat ik nummer 4 ben? Ik zou graag meedoen.

    Groet, Agnes.


    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, Agnes.
      Gezellig dat je ook meedoet.
      Mail je me adres ook nog even?
      Fijn weekend alvast.

      Ymie

      Verwijderen
  7. Hey....ben ik nummer 5??
    Wat leuk, mag ik meedoen?
    En dan is de bedoeling dat ik dit berichtje ook weer op mijn blog zet toch?
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag je meedoen Hilde, graag zelfs.
      Jij bent nr.5! (hoe toepasselijk is dat, ha,ha)
      Geweldig toch?
      Als je mij nog even je adres mailt, moet het goedkomen.
      Fijn weekend.
      Ymie

      Verwijderen
  8. Allemaal bedankt dat jullie meedoen met deze actie !
    Hier gaan we vast meer van horen, en wie nèt te laat is maar wel graag wil meedoen aan deze actie kan natuurlijk zelf ook
    beginnen....

    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Balen!!! Ik zie je berichtje nu pas!!! Dit is net iets voor mij.....ik ga eens kijken of ik dit ook op kan starten...(nog ff kijken hoe en wat). Ik had van de week al bedacht dat ik wel een blogadressenlijst aan wilde leggen, zo kan ik eens een kaartje sturen aan mede-bloggers als ze ziek zijn, jarig zijn, een jubileum hebben of zomaar. Misschien dat ik dat alsnog wel ga doen. Misschien ook eens een bloggersbijeenkomst ofzo....of een blogfair organiseren ofzo.....ik dwaal weer af...ideeen genoeg...Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen