vrijdag 11 mei 2012

Feestje......

Vandaag  2 taartjes afgeleverd voor 2 jarige jongens.....
Een blauwe taart voor de paardenliefhebber.



Paarden zijn natuurlijk leuk maar om die te boetseren valt niet mee.
Ik ben eerder al eens bij Douwina geweest van andere taarten.
Zij maakte dit schattige paardje, leuk hè?


De tweede taart was een 'spoedbestelling'.
Gisteravond besteld en vanmorgen geleverd, iets met oranje, brandweer, zilverkleur.






En omdat het zo snel moest allemaal ook nog een leuk boeket
bloemen erbij gekregen.....lief hè?


Dat sluit mooi aan bij mijn vorige post van pay it forward.....
Door een mooi gebaar naar een ander krijg je een mooi gebaar terug!
En zo hadden we allemaal weer een geslaagde dag.

Ik heb ook weer veel nieuwe volgers erbij, vind ik ontzettend leuk.
WELKOM
Fijn weekend allemaal.

Ymie













5 opmerkingen:

  1. Tuurlijk kun je nog meedoen, Ymie! Welkom op mijn blog, ik zal het jouwe ook even "doorspitten"!
    Een fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ymie,
    Jeetje meid, wat heb je dat knap gedaan. Wat een prachtige taarten heb je gemaakt. En wat zal daar lekker van gesmuld worden. Eigenlijk zonde om ze aan te snijden hoor, zo mooi als ze zijn...
    Wat leuk ook dat je op je vorige post zoveel reacties hebt gekregen van mensen die mee willen doen... Dat zullen heel veel prachtige kadootjes gaan worden...
    Fijn weekend en mooie moederdag wens ik je...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige taarten maak jij.
    Fijne avond groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een schattig paardje, prachtige taarten!

    BeantwoordenVerwijderen