vrijdag 6 april 2012

LIEFDE

Afgelopen week hadden we (bijna) de laatste avond van de Alpha-cursus.
Volgende week  mogen we gasten uitnodigen dus deze week was de laatste avond dat we
'samen' waren.
Alpha-cursus is op een ontspannen manier ontdekken wat het christelijk geloof inhoudt.
Een hele leerzame, bijzondere cursus met hele fijne mensen.

Dus toen ik deze kaarten zag bij Christel van hipinholland dacht ik dat is een leuk kado om iedereen
te geven.
Ze heeft daarom voor mij deze kaarten in het nederlands gemaakt.


Ik ben er helemaal blij mee, vind ze zo mooi gemaakt...
Kaarten over de liefde uit 1 Korinthe 13.
Omdat het over de liefde gaat heb ik er een hart bij gemaakt.


Ook nog een klein kaartje erbij gemaakt van deze mooie kaarten met aan de achterzijde
de namen van de deelnemers.





Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen toe.
Ymie







4 opmerkingen:

  1. Wat lief Ymie dat je iedereen zo'n persoonlijk cadeautje hebt gegeven. Ik hou wel van dat soort acties...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit bijbelgedeelte heb ik trouwens voorgelezen bij het kerkelijk huwelijk van mijn broer, het is een mooi gedeelte, hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een heel mooi geheel Ymie, erg attent!
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kado. Jij ook hele vrolijke paasdagen.
    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen