zaterdag 3 maart 2012

pillow frame

Afgelopen week hebben we weer met ons freubelclubje iets leuks gemaakt.
Ik zag dit bij Anne-Marie en zij maakte het naar een voorbeeld van
24homes. Zij hebben een prachtig blog en hebben van dit pillowframe een
e-book gemaakt, heel erg duidelijk met prachtige foto's....

Dit heb ik ervan gemaakt.



Met het freubelblubje hebben we dit  gemaakt.


Zo leuk allemaal goed gelukt en toch weer zo verschillend.
Je kunt ze ook op veel verschillende manieren maken, zelf maakte ik ook nog deze.


En deze.



En als laatste 1 voor m'n dochter in het (schrik niet) roze...


Fijn weekend allemaal.....
Ymie

3 opmerkingen:

  1. ow.......hartstikke leuk toch! Wat gezellig is dat toch om met z'n allen iets moois te maken.
    Fijne zondag Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, hoor! Ik blijf je volgen....

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wat leuk!
    Zooooveel pillowframes,
    super zeg. Ik ontdek ze nu pas :-)
    Leuk dat ik je heb mogen inspireren.
    Mocht je meer zelfmaakinspiratie zoeken,
    dan ben je welkom op mijn blog
    http://karinjoan.blogspot.nl/p/archief.html

    BeantwoordenVerwijderen