vrijdag 24 februari 2012

kopje koffie???

Ik heb de laatste tijd weer veel nieuwe volgers gekregen en daardoor ook weer veel nieuwe
blogs ontdekt, heel erg leuk en bedankt natuurlijk dat jullie mij willen volgen.
Zo zou ik met verschillende 'blogsters' nog wel eens een lekker kopje koffie willen drinken (en dan daarbij allemaal leuke dingen bepraten en uitwisselen enz.)

Ik heb zelfs al een prachtig kop en schotel klaarstaan, alleen zag ik op het web weer een ander idee dan koffie !!!!
Ook leuk trouwens ......


Eigenlijk was het weer een beetje te leuk dus maakte ik nog een paar.






Je snijdt een kaars in stukjes en verwarmd die au bain marie totdat alles gesmolten
is, dan giet je dit in het kopje, de lont hou je in het midden dmv een satèprikker
met plakbandje.En dan laten afkoelen(= nogal logisch hè!).                       

Fijn weekend allemaal ......

Groetjes Ymie    

1 opmerking:

  1. leuk hoor! Ik heb op de zelfde manier kopjes gevuld met vet/zaad. Stokje erin en ophangen maar. En dan maar wachten op de volgeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen