dinsdag 14 februari 2012

give away

Je kan er bijna niet meer omheen ...valentijnsdag!
Wel leuk al die hartjes, wat ik minder leuk vind is dat commercieel gedoe.
Ik doe daar  niet aan mee en daarom geef ik een bestempeld hart van stof kado.





Wat is de bedoeling????
Je mag zelf uitzoeken wat je op het hart gestempeld wil hebben (natuurlijk wel van wat ik op voorraad heb).
Misschien iets voor jezelf, met bijvoorbeeld je (blog)naam erop.



Of misschien een geboortegeschenk.


Een verjaardagskadootje misschien?


Of gewoon zomaar iets.


Of misschien iets heel anders.
Wat moet je doen?
Gewoon een reactie op dit bericht geven en dan maak ik 25 februari bekend wie
gewonnen heeft.
Dat is precies een half jaar na mijn 1e berichtje.
O jee, ben dan een weekend weg dus dan doen we het gewoon vandaag
over 14 dagen.
Reageren kan dus tot 27 februari!!!
Iedereen mag meedoen dus veel succes.

Groetjes Ymie





10 opmerkingen:

  1. leuk gedaan!
    leuk dat je ons volgt. fijne Valentijn!
    groetjes,
    Claire en KarinJoan
    www.24Homes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze leuk die bestempelde hartjes.
    Dus waag ik een kansje en doe mee aan je Give Away.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JA, IK WIL!!! Mij lijkt een hart met noflik nifelje erop erruugggg leuk. Misschien nog een spiraaltje hier en daar?! Ik verzamel harten in mijn lamp, daar kan nog prima eentje bij!Fijn weekendje weg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooohhhh, wat prachtig! Ik ga ook een gokje wagen,want het zal me maar gebeuren zeg, dat ik er één win!
    Ik ga jou ook volgen, want alleen die harten vind ik al reden genoeg om jou te gaan volgen. Ik vond je toevallig bij "little red home" en je icoontje sprak mij aan ;) groet christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die hartjes, ik doe graag mee! Ik plaats ook even een linkje hoor. Enne....nog bedankt voor de felicitatie, lief dat je er aan gedacht hebt.

    groet,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom via via op je Blog terecht,
    Wat ben jij lekker creatief zeg.
    Prachtig al die mooie HARTJES
    Ik doe graag mee aan je GIVE AWAY
    Ik ga jou ook volgen hoor.
    Ik ben sinds 2 weken ook een Blog begonnen.
    Vind het superleuk, als je zin hebt mag je wel een kijkje nemen hoor.

    Een hele Fijne dag
    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaah wat leuk! over 2 weken is mijn zoon Benjamin jarig!
    Ik doe dus graag mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, die zijn ook zo leuk! Ik doe ook graag mee voor zo'n leuk en lief hartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, lieve hartjes! Echt heel erg leuk!
    Ik doe graag mee! En een leuke blog trouwens! Ik kwam via via op je blog, maarre.. ik ga je volgen :-)!

    Groetjes, Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een lief en HARTelijk idée zeg..
    Ik wil graag meedoen en ben ook volger geworden..
    ♥ Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen