dinsdag 10 januari 2012

vakantie....

De kerstvakantie is weer voorbij, we zijn in Zwolle geweest bij de ijsbeelden.
Een beetje koud maar prachtig om te zien.



Ik haakte nog een moebius shawl volgens een patroon van DROPS


En ik doe mee met het poekie-projekt Poekie
Deze 2 olifantjes gaan op reis naar Belgié.



Ik heb ze op een koffer gezet die ik ook nog 'vond' in de vakantie, de reislabels zaten er nog aan.



En dan tot slot in het nieuwe jaar een nieuw leven....
Mijn nichtje heeft een zoontje, nu is m'n zus beppe (oma) en apetrots dat ze is......
Het is zo'n mooie baby (tuurlijk zussie).
Onze vader en moeder zijn nu overgrootmoeder/vader.
Bijzonder.....
Eerst maar eventjes een felicitatiekaartje gemaakt.


Gefeliciteerd met jullie zoontje. . . .

Groetjes Ymie

3 opmerkingen:

  1. Een mooi 1e blogbericht voor 2012, leuke shawl heb je gemaakt met al die kleurtjes.
    Ik weet niet waar het Poekie-project voor staat, vertel eens...
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het poekie-projekt staat voor handgemaakte knuffels maken voor kinjes van de kinderkankerafd.in het UZ Gent.
    Sorry, zal vanavond proberen het logo op mijn blog te krijgen (mbv zoon, ik weet het erg hè)
    Als je klikt op poekie bij volgers kom je er ook wel!
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen