zaterdag 28 januari 2012

LIEF !

Vorige week las ik een berichtje over Phil Bosmans op haar blog.
Dat sprak me zo aan dat ik dacht daar wil ik meer van weten . . .
Heb ondertussen ook al 2 boekjes van deze pater gekocht en idd, er staan hele
mooie verhalen/spreuken in.
Ook kreeg ik een reaktie van iemand die een boekje over had en me toe wilde sturen.
Geweldig! Ik vond dit zo'n bijzonder gebaar dat ik wel iets terug wou doen.
We hebben wat heen en weer gemaild en zo kreeg ik van haar een boekje en zij van mij een hart.
Ik heb 2 verschillende kanten gemaakt zodat ze kon kiezen ( blijft toch een beetje een gokje).



Ze was er blij mee en stuurde een foto waar ze het hart heeft opgehangen .


LIEF !!!

En dan nu nog wat foto's van het boekje waar het allemaal mee begonnen is.......



Dit kaartje met klavertje 4 zat er ook nog bij.


En dan nog wat foto's van de binnenkant;




Wat een mooie woorden om dit bericht mee eindigen.
Ik ben heel erg blij met dit boekje en vooral ook met dit gebaar......
Bedankt Ipie.

Fijn weekend allemaal

Groetjes Ymie


2 opmerkingen:

  1. Mooie woorden inderdaad en o zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie ik toch "mijn" hartje voorbij komen... Wat leuk!!!
    Ik krijg er erg leuke reacties op en geniet er alle dagen van.
    Liefs, Ipie

    BeantwoordenVerwijderen