vrijdag 13 januari 2012

baby kadootjes

Vandaag alweer een week geleden is de baby geboren.
Hier wat kadootjes.


Ik heb voor mijn zus & zwager een geurhart gemaakt, het is een 'crazy heart quilt'.
Ik had dit nog nooit eerder gedaan maar had een mooi voorbeeld gezien bij een ervaren quilster,
met haar hulp en internet heb ik het zelf geprobeerd.
(pake en beppe = opa en oma).


Voor de ouders heb ik een geurhart bestempeld met naam, geb. datum, gewicht enz.





En voor de baby heb ik natuurlijk ook wat gemaakt.
Een olifantje, zoals ik die al eerder maakte maar nu in een stoere, grijze kleur.


Voor lekkere warme voetjes een paar minisokjes vogens het patroon van wolhalla


En tenslotte voor buiten een lekkere warme, berenmuts met oortjes omdat m'n zus iets heeft met baby's en oortjes.....
Ik heb het patroon hier vandaan, ook een prachtig blog waar je veel inspiratie kunt opdoen.
En met dit patroon kun je weer eindeloos variëren...


Fijn weekend allemaal!
Groetjes ymie





1 opmerking: