vrijdag 9 december 2011

kerstfair

Afgelopen tijd erg druk geweest met de voorbereidingen van de kerstfair . . . . . .

Ik haakte kussens in winterkleuren;


En maakte aardigheidjes om uit te delen;



Ik haakte sterren, kerstbomen en ballen voor slingers;


Ik maakte kerstbomen van stof;




En samen met mijn broer/schoonzus die allemaal leuke dingen maken van steigerhout stonden we op de kerstfair;



Was wel een leuke, gezellige dag alleen het weer werkte niet echt mee . . . .
Kan nu zelf verschillende kerstfairs afstruinen en het weekend thuis lekker in kerstsfeer
brengen.

Fijn weekend allemaal.
Groetjes Ymie

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige spullen heb je gemaakt. Aan je stand zal het zeker niet gelegen hebben! Geniet van je kerstsfeer thuis. Fijn weekend, Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je gemaakt!! Heel erg mooi allemaal! Fijn weeekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer van het slechte weer, hopelijk heb je toch nog wat verkocht, nu maar lekker thuis omrommelen en de boel in kerstsfeer brengen, fijn weekend, groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eh volgens mij herken ik je kraampje in Damwoude?....dan hebben wij zus en ik, van die leuke bestempelde bham zakjes van jou gekocht! haha lol

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is grappig Anna, wat een weer was het hè?
    Je maakt me nu wel nieuwsgierig hoor!

    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen