zaterdag 19 november 2011

kerststof

Bij de IKEA leuke kerststof gehaald en zo maar wat geprobeerd . . . .
Een appeltje uit het Tilda boek.


Windlichtjes uit de action.


En weer een paar taartjes van stof gemaakt, eerst de ronde vorm geprobeerd.

Hierna de 'bloemvorm' geprobeerd, met wat versieringen.


Toen nog een keer de 'ronde' vorm gedaan.


Dit vind ik zelf de mooiste en is ook de gemakkelijkste manier om een taartje van stof te maken,
dus heb ik hier nog 1tje van gemaakt.
Eerst bestempeld met kerst/winterstempels en nog een paar bedeltjes, gehaakte sneeuwvlok
en vitrage . . . .










Fijn weekend allemaal . . . . . .

2 opmerkingen:

  1. Hoi, wat zijn ze leuk om te maken hè!
    Ik vind jouw variant met stempels ook erg leuk. Kom je nog even op mijn blog kijken, ik heb een verrassing voor je (hoop dat je het leuk vind).
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen