vrijdag 28 oktober 2011

wat een geluk .....

Soms zie ik op verschillende blogs de mooiste vondsten bij de kringloop
vandaan.
Meestal tref ik dat nooit, maar gisteren kwam ik dit tegen :


Boven op het krukje ligt nog borduurgaren, de knopenpot moet ik nog omkeren maar de
bovenkant ziet er al mooi uit


Het grijse garen is mijn favoriete kleur op het moment, weet nog niet wat ik daar mee ga doen
maar komt vast nog wel een keer van pas.


 En dat witte garen is vrij stug dus ik dacht dat is misschien wel geschikt voor
sterretjes haken, wil ik afrekenen zegt de mevrouw bij de kassa; dat is tapijtgaren, dat gebruiken
ze ook wel voor sloffen en dat is zo sterk daar lopen ze jaaàren op !


Ik had er nog nooit van gehoord maar ga het zeker proberen.
Nu dus op zoek naar leuke patronen voor sloffen en een patroon voor een ronde
'granny ' ( hoesje voor het krukje).

Groetjes ....

2 opmerkingen:

  1. JALOERSSSS, goeie vangst man, ik vind er bijna nooit echt iets wat de moeite waard is maar jij
    hebt echt geluk deze keer!!
    Mooi weekend, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie opbrengst.
    daar kun je weer tijden zoet mee zijn.
    veel plezier er mee

    BeantwoordenVerwijderen