vrijdag 7 oktober 2011

getagd !!

Vandaag dus een berichtje over mezelf, doorgekregen van Andina
Heb eigenlijk nog geen idee wat ik zal gaan vertellen en of ik dat allemaal wil vertellen.
Heb er al wel  1 week over kunnen nadenken dus dat schiet ook niet op...
Laat ik maar gewoon beginnen dan zien we wel hoe het komt.

1. Heb zelf dit plaatje hier getoverd en vind dit zo knap van mezelf dat ik dit al nr 1 vind. ( kun je nagaan wat hierop volgt, ha ha)
2. Even serieus, over mij : ik ben moeder van 5 kinderen ( 4 jongens 1 meisje )
3.Vele jaren gewerkt in de zorg, eigenlijk ook nog steeds oproepkracht maar laatste jaar bijna niet
   meer gewerkt (buitenshuis dan hè).
4. Dit eigenlijk wel jammer vind en contact met andere mensen wel belangrijk/leuk vind.
5. Ik misschien daarom wel een weblog ben begonnen.
6. Ik eigenlijk niet zo goed met de computer om kan gaan en regelmatig de kinderen om hulp moet vragen
    ( dat heb je met 5, meestal wel iemand die het weet en soms ook nog iemand die helpt !)
7. Ik veel moet oefenen met de computer en dus (te) veel tijd doorbreng met computeren.
8. Dit eigenlijk ook wel verslavend is omdat er zoveel mooie dingen te zien zijn.
9. Het onmogelijk is om bij iedereen reacties achter te laten maar dat eigenlijk wel zou willen.
10. Iedereen die dus bezig is met eigen creaties en andere mooie dingen, vooral doorgaan....

Ik ben al op 10, had me eigenlijk ook nog bedacht dat ik zou zeggen dat ik trots ben dat ik een
fries ben ( daarom een friese naam swiid-swiet ) maar dat ik het weer overdreven vind dat sommige
mensen overal 'fries' spreken. Ben gewoon een nuchtere fries en probeer daar waar nodig is
me aan te passen....

Nou dat viel nog weer mee, ik weet niet precies hoe het werkt.
Moet je nou weer doorgeven?
Zou zo niet weten aan wie dus wie graag getagd wil worden mag het van mij overnemen,
vind het voor mezelf dan wel moeilijk iets op te schrijven maar vind het van anderen  wel altijd
leuk om te lezen...

Groetjes van Ymie

2 opmerkingen:

  1. Nou, dat ging toch hartstikke goed? Leuk verhaal om te lezen hoor.
    Fijn dat je hebt meegedaan!

    Goed weekend,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Ymie,
    kreas makke sa hjer, it komt ollegjerre wol goed mei dyn kompjuterjen haha

    noflik wykein Anna.

    BeantwoordenVerwijderen